Måndag.

Hej Raffe. I dag har det varit en skitjobbig dag på jobbet. Skönt att måndagen är över nu i allafall.
Igår låg jag och kollade på tv och Tristan var jätte kelsjuk.
Han är bara för go den killen :).
I kväll måste jag åka ner till båten och ösa den. Det har regnat skapligt idag och eftersom jag inte har självläns på den här skutan så måste jag ösa den när det har regnat.
Annars blir det bara att slappa och ta det lungt i kväll.
 
Till middag i dag blir det grönsaker och grönsaker. Jag har gett mig fan på att jag skall ta bort några kilon på min mage nu. På en vecka har jag tappat 3 kilo. Jag har bara lagt om kosten och tränat lite. Jag har tagit bort (Nästan) alla kolhydrater. Och det verkar fungera. Fast jag måste erkänna att det kan komma sug efter kolhydrater ibland. Men fortsätter jag så här så kanske jag kan komma ner till min edealvikt.
 
Nu orkar jag inte skriva mer.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0