Forsättning på onsdagsbloggen.

Hej Raffe.
I dag har det varit en väldigt stimulerande dag.
Dagen började med skolavslutning. Det var så jag fällde en tår på avslutningen.
Bella tycker det är så skönt nu med sommarlov.
Bella var så vacker i sin klänning som jag köpt.
Jag tog lite bilder på skolavslutningen också.

 
När jag kom hem från jobbet så åkte jag och fixade en skolavslutningstårta.
Det kommer bli så gott. Och eftersom det lillördag i dag så brukar jag köpa något gott till tvn. Men det blidde inget godis, utan jag köpte något mycket godare. Det blev svenska jordgubbar och vattenmelon.
 
Till middag i dag blir det ugnstekt kyckling med grönsaker.
Efter att ha ändrat mitt intag av mat så har jag ju gått ner 3 kilo på en vecka.
Så nu blir det bara grönsaker nästan :)
Så i grönsaksväg till kycklingen blir det blomkål, brysselkål och broccolli och grönsallad med tomat, gurka rödlök och majs.
Det känns skönt att inte äta pasta, ris och potatis. Det känns i kroppen att det är på väg att hända något (Åt det possitiva hållet). Och det är jag glad över. Sötsuget efter godis är nästan borta.
Men nu skall jag fixa lite här hemma så vi alla tre kan åka ut på landet tidigt på fredag.
Ha det bäst alla läsare!
Pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0