Äntligen.

Äntligen semester. Bara en vecka. Men ändå. Men helgen är det nio dagar.
-Skall bli så skönt.
Skulle ha åkt ut på landet i dag. Men jag har ingen ork i kväll så vi åker ut i morgon till landet.
Det var en jättestressig dag på jobbet i dag, så jag är helt slut som människa.
 
Plötsligt händer det.
Plötsligt händer det som sagt. Spelade på ett par triss i går och jag vann igen. Inga stora summor, men jag van och jag hämtade ut vinsten i dag.
Skrapade fram vinst på miljonlotteriet också.
Måste erkänna att det är kul å vinna pengar. Tänk om man kunde bli ekonomiskt oberoende. Det skulle vara något.
Tänkte lämna in en V75 till i morrn å så om lyckan är med mig där också.
 
Till middag vet jag inte vad vi skall ha än. Men det skulle vara gott å gå ut å äta. Vi får se senare.
Nu skall jag bara varva ner och sen ta det lungt.
Skriver mer senare kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0