Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag.
I natt som var hade jag jättesvårt att somna. Jag låg bara och vred och vände mig. Jag kände mig inte så trött. Så jag somnade vid 4-tiden ungefär. och jag vaknade vid halv elva.
 
Dagens projekt var att rensa med röjsågen nere vid båtklubben. Det blev jättebra. Men fan så varmt det var där.
Jag ångrade att jag inte hade handduken med mig så jag kunde ha tagit mig ett dopp efter jobbet.
 
I morgon eftermiddag skall vi åka till Malma marknaden. Det skall vi kuligt.
Men före det skall hjullagret på bilen bytas. Christer säger att det går ganska fort.
 
Till middag i dag vet jag inte vad det blir. Men jag får hita på något smarrigt.
Nu skall jag ner till apoteket. Skriver mer sen kanske.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0