Tisdag.

Hej Raffe.
Är man trött eller är man trött. Jag är nog skittrött.
 
När jag kom hem från jobbet så var det apoteket och affären som gällde.
Till middag i dag blev det lax och potatis. Det var väldans gott. Det är ju inte varje dag jag äter lax.
 
Jag är inne i båttankar och funderar på att köpa en annan båt än den jag har.
Den här båten funderar jag på.
Helst av allt skulle jag vilja ha den här.
Men den kostar lite mer. Men En dag kommer jag att äga en sån här *ler*.
Nu är det bara tre arbetsdagar kvar till den underbara och efterlänktade semestern på fyra veckor.
Tänkte gå tidigare på fredag om det är ok för chefen.
Hem å packa och åka så tidigt som möjligt. Sen kan vi tre njuta av en skön semester.
 
Nu skall jag ta en lång och varm och skön dusch. Sen skall jag kolla på allsång på Skansen.
Ha det bra alla läsare!
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0