Söndag kväll.

Hej Raffe.
Idag är det söndag och det blev barnbytardag idag istället för i morgon. För Bellan ville inte åka ut på landet. Så Trisse och jag åkte ut på landet själva.
Tristan är så duktig när vi åker ut hit. Han stortrivs när vi är ute på Frinsholmen.
I kväll har vi fiskat lite.
Första kastet så fick jag en gädda på 5 kilo. Den var Stor :-P.

I morgon skall vi plocka vinbär. För dom börjar bli klara. Sen skall vi åka och testa att fiska gös på ett speciellt ställe där vi inte fiskat förr.
Har jag ork i morgon skall jag också klyva lite ved.
Sen blir det ett dopp så man får frächa till sig.

Nu skall jag lösa lite korsord innan jag skall nanna.
Hörs sen alla vänner.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0