SEMESTER!!!

Hej Raffe.
I dag är det torsdag och Nu är tiden för semester slagen.
Asså. Det känns så skönt att vara ledig en hel månad nu.
I dag har det varit ganska lite jobb så i dag har jag gjort en massa annat som jag har fått massor beröm av.
 
När jag kom hem från jobbet så bytte jag om lite snabbt. Sen åkte jag och Bellan på shoppingtur.
Vi åkte till länna och sen åkte vi till Biltema och sen avslutade vi med Haninge centrum. Och där åt vi middag också. Så nu har vi handlat det mesta som vi skall ha på landet i helgen.
På vägen till Haninge från Länna så hade det hänt en hemsk bilolycka. Hoppas det gick bra för dom inblandade.
 
Nu skall jag ta en varm dusch och sen skall vi äta lite glass och kolla på någon film.
I morgon drar vi ut på landet ganska tidigt på förmiddagen. Det skall bli Så skönt.
 
Jag uppdaterar mer senare eller ute på landet. Ha det bäst alla!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0