Onsdag och Lillördag.

Hej Raffe.
I dag är halva veckan gjord och jag känner mig så glad.
I morse visade det sig att det inte var så mycket jobb. Och det kommer troligtvis inte bli så mycket jobb resten av veckan. Så min sista arbetsdag före semestern är i morrn. För på fredag fick jag ta en semesterdag som var sparad.
 
I kväll har har jag tvättat upp allt i tvättkorgen. Så nu är den tom.
I morgon efter jobbet skall jag åka och handla inför helgen. Sen på fredag förmiddag åker vi ut på landet.
På fredag blir det Tristans första visit på landet. Det blir nog skönt för han när han kommer ut. För då kan han springa fritt.
Han har lovat mig att plocka lite råttor åt husse :).
 
Nu skall jag slösurfa en stund innan jag hoppar i duschen.
Ha det bäst alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0