Natten till söndag.

Hej Raffe.
Ännu en underbar lördag.
Idag åkte vi till nynäs och shoppade.
Var ner till Ösmo först till en kul prylaffär som liknade prisstopp som lagt ner som fanns i nynäs. Det var en jättekul affär.
Vi avslutade shoppingen men nynäs rökeri.
Så till middag blev det skaldjur, lax, sill, ost och kex mm.
Vi blev så där äckligt mätta ikkväll. För det var så gott.
Sen till kvällen blidde det filmkväll. Vi kollade på Sune i Grekland.
Efter den filmen begav mig jag till mitt krypin ovanför jordkällaren. Där blev det en massa gos med Tristan. Och vi satt på en video. Vi kollade på filmen örnnästet.
Så den här lördagen har varit en myslördag.

I morgon skall Tristan och jag hem till VH.
Bellan kommer på måndag. Så vi får se om hon vill åka ut på landet. Vill hon inte det så är vi hemma
Nu skall vi sova. Natti natti. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0