Måndag.

Hej Raffe.
Jobbig måndag. I natt vaknade jag av att jag har blivit lite magsjuk. Det rann som vatten ur mig. Så i dag har jag varit hemma från jobbet.
Jag fick ett sms ifrån Agria i dag att Tristan fyller år.
Så vi har haft lite kalas för han här hemma i dag. Grabben är tio år gammal nu :). Nu ligger han å sover på soffan efter lite gott han har fått.
 
I dag har jag inte vågat mig ut eftersom jag är trasig i magen. Hade jag haft en blöja så kanske jag jag hade vågat mig ut i dag. Så det har blivit soffan och kollat på film i dag.
Jag känner mig så matt i hela kroppen.
Det är tur att jag åker på det här nu så jag inte åker på det här skiten på semestern.
 
Nu skall jag gå och lägga mig på soffan igen. Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0