Lördag.

 
Hej Raffe.
I går var vi till Malmköping på Malma marknad. Det var superkul. Vi bestämde att vi skall göra det som en tradition varje år att åka dit.
Det fanns tivoli där också. Jag åkte inga karuseller. Men Bellan gjorde.
Robin Stjärmberg uppträdde där i går också.
Jag har inte gillat honom så värst mycket. Men när jag hörde honom live så ändrade jag uppfattning.
När jag stod och lyssnade på honom så såg jag ett av mina exs kompisar.
Tror inte hon kände igen mig eftersom jag inte fick träffat henne på den tiden...
Men vi har garanterat sett varandra på bild. I allafall jag...
Så när jag såg henne så kollade jag efter exet. Men jag såg inte till henne.
Och tur var väl det eftersom jag fortfarande har känslor för henne...
 
På marknaden var det 330 knallar. Asså det var så mycket att jag inte han ta mig runt på hela marknaden.
Man månste va där för att fatta hur stor det var :-D.
 
I dag tog jag tag i mina räkningar också. Så det blir inga sötebrödsdagar nu. Jag hatar räkningar.
Efter det så gick jag till garaget. Jag tvättade och vaxade bilen där.
Så nu är jag helt slut.
Till middag i dag blir det chicken cordon bleu.
Det är så där overkligt gott. Man får bara mersmak av det.
Och till kvällen blir det nog bara lugna gatan.
Nu skall jag börja med maten.
Ha det bra alla vänner.
Pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0