Lördag natt.

Hej Raffe.
I dag blev det en riktigt skön sovmorgon och en god frukost när jag vaknade.
Igår när jag kom ut så klippte jag gräset. Men det blidde inte färdigt så jag fortsatte med det på förmiddagen. sen efter det så fixade vi iorning en badstrand. Det blev så jävla bra. Helt perfekt sandbotten.
Sen blev det middagstid och idag så grillade vi.
Vi testade att grilla kycklingfilè. Och fan vad gott det blev.
När vi hade diskat undan så var det dags för fiskekväll. Det blev llite fisk. Men den slängde vi tillbaka.
Efter fisket så vatnade jag landen. Det behövdes efter den här varma dagen.
Sen gick. Jag upp till mig och kollade på film.
I morgon skall det bli ännu varmare än idag. Så i morgon blir det sola och bada.
Tänk om man hade haft en snygg tjej å kolla på när man ligger å solar. Skulle va kul om Linda ville hänga på ut någon gång. Förut hade jag ju Malin. Men inte längre. Ibland saknar jag henne som fan..
Men får vänja mig att hon inte finns i mitt liv längre.
Eftersom det skall bli kanonväder i morrn så åker jag inte hem förrän i morgonkväll.
Snart är det dags för långsemester. Det skall bli så jäkla skönt. Vi skall va på landet mestadels. Så det blir mysigt.
Men nu skall jag släcka lampan och sova.
Hörs i morgon. Natti natti. Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0