Lördag natt.

Hej Raffe
Vilken underbart väder det har varit idag.
Jag hade planerat att fixa fiskenäten idag. Men det blev annat att göra. Jag gjorde i ordning den gamla brunnen så man kan vattna landen och blommor och buskar med. Så nu e inte växterna törstsiga längre.
Efter det så fixade jag båtplatsen. Jag slog en massa vass så man kan lägga till vid bryggan utan problem.
Efter det var det sol och bad.
Jag har badat för andra gången i år.
Nu har jag börjat använda mina nya badbyxor. Det känns ok faktiskt. Det ser ut som ett par svarta speedos badbyxor men ett par röda och vita stripes på.
Det var 21 grader i vattnet så det är svårt att inte hålla på att plaska i vattnet.
I morgon skall det komma lite regn. Så det blir sparsamt på aktiviteter då :).

Till middag blev det grillat och det var jättegott.
Vi tesade den nya grillen som jag fick när jag fyllde år. Och fan vilket bra grillresultat det blev.

Till kvällen skulle vi se film. Men det blev lite grogg och yatzy istället. Och det var Jättetrevligt. Sånna kvällar får man aldrig nog av.

Tristan är så duktig här ute på landet. Han kommer och går och njuter i fulla drag. Det här med landet är verkligenTristans grej. När han skall in för kvällen så ropar jag på han och då kommer han. Och det gillar jag. Jag undrar om han tagit någon råtta. För han äter inte lika mycket nu. Jag tror han är mätt pga råttätande :-P.

Nu skall jag lösa lite korsord innan jag somnar.
Natti natti alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0