Tulpanens dag

Hej Raffe.
Idag är det tulpanens dag. Å vad många man fick då. Inte en enda :-(.

Skönt med fotbad var det ikväll i allafall. Känns som en befrielse :-P. Och ikväll e man själv också. Håkan sover i Norrtälje ikväll. Så det har varit en underbar kväll.
Jag pratade med en kompis ikväll. Han har träffat en ny tjej för ett tag sen. Jag blev glad för hans skull. Men han var inte glad. Han säger att hon hör inte av sig så ofta utan att det är han som ringer och smsar.
Vad ger man för svar på det? Det enda jag fick ur mig var att man kan hör av sig varannan gång. Funkar inte det så vettefan om det är mycket att bygga på.
Han höll med och fråga om jag gjorde det. Jag sa att jag vill att det skall va så. Å Sen sa han att han skulle testa det. Så vi får se.

Der här med kärlek är knepigt. Vad jag vill skall vi inte gå in på här. För det blir för mycket att skriva. Och det orkar jag inte nu. Jag skall ju sova nu.

Natti natti alla läsare. Zzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0