Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag och jag är helt slut som människa.
Idag gjorde vi ett ordentligt ryck uppe i pappas lägenhet. Det börjar synas nu att vi håller på att tömma den.
Begravningen är klar till 99,99%. Sen gäller det bara att allt klaffar som det skall. Men det tror jag.

I kväll känns det jättejobbigt. Jag har tänt ljus för pappa här och sitter och lyssnar på musik å gråter.
Undra vart trösten finns när man behöver den.. Slår aldrig fel. Men det är nog meningen att jag inte skall ha någon tröst.
Jag har fixat fram foto i kväll på pappa som jag har förstorat som skall stå på kistan i kyrkan. Det kommer bli jättefint.
 
Nu skall jag kolla lite på tv innan jag nannar. Hörs alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0