Torsdag.

Hej Raffe.
Idag har det varit en lugn och skön dag. Åkte till jobbet i morse som vanligt och det visade sig att det inte fanns speciellt mycket jobb så jag frågade om jag fick ta ut en semesterdag. Och det var inga problem.
Jag åkte hem och bytte om och sen åkte jag hem till pappas lägenhet och fyllde bilen med mina saker.
 
När jag kom hem så packade jag upp alla mina saker som jag tagit från pappa och sen var det bara att starta tvättmaskinen igen. Sen blev det en liten shopingrunda. sen hem å städa lite till. Nu snart skall vi åka upp till lägenheten igen.
 
Håkan kommer i kväll. Han är på väg från Hallstavik nu och kommer runt sju tiden.
Sen i kväll när jag är klar med lägenheten så blir det middag. Vi skall äta blodpudding och bacon och rårivna morötter och rårörda lingon.

Det var ganska länge sen vi åt det så det skall bli gott.
Nu skall jag hänga sista maskinen och sen skall jag i väg. Hörs sen alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du va med och hämta Håkans saker???
Mvh
Annelii frithiof

Svar: Ja. Jag skall va med Håkan.
Magnus Nylin

2013-01-10 @ 19:25:13
Postat av: Anonym

Hälsa Håkan ett bra liv!!! För nu är mitt liv slut!!!!!
Är ledsen att han utnyttjat mig... ❤

Svar: Hälsningen är framförd.
Magnus Nylin

2013-01-10 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0