Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdagkväll nu och jag kom precis från duschen. Den var hur skön som helst.
Appropå dusch, vatten osv. I dag var jag till Coop och kollade efter kaustiksoda. Det fanns där :)).
Och jag köpte en flaska för jag ville verkligen åtgärda mitt avlopp som nästan var stopp i.
Det lät som jag retade upp brunsgubben i rören när jag satt igång med att fixa avloppet. Men fan vad bra det blev när det blev klart.
 
Asså jag känner mig så seg nu. Har varit ett par tuffa dagar på jobbet. I morgon är det fredag och då är det kort dag. Det är inte fel. Dom gick ut med i dag om någon ville jobba lördag och söndag. Men jag kände fan att jag inte orka. Någon måtta på roligheterna får det vara.
 
När jag var till Coop så passade jag på att lämna tillbaka filmerna som Bella och jag hyrde förra fredagen.
På hemvägen svängde jag in på Sibylla. Dom hade superstar där för 29 kr. Så det blev 2 såna till middag i dag.
 
Nu blir det tvn och bara rå om sig själv i kväll. Sen e det kojan som gäller.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0