Tisdag.

 
Hej Raffe.
I går blev det inte som jag planerat.
Skulle ha tvättat i går men efter maten somnade jag på sängen. Var meningen att jag bara skulle vila i tio minuter på maten. Jag vaknade vid nio.
Jag låg och messade med mobilen och sen slocknade jag bara. Det kallar jag matkoma haha.
 
I dag har det blivit tvätta i stället. Sen har jag städat undan lite. I morgon blir det dammsugning.
Håkan flyttar hit i morgon är det tänkt. Men jag har inte hört något från han. När jag ringer han så har han telefonen avstängd. E lite skumt. För han brukar aldrig stänga av telefonen. Så vi får väl se om han dyker upp i morgon.
 
Fick några slantar i dag från kpa pension efter pappa. Känns skönt om jag skall vara ärlig. Börjar bli jobbigt att vara som en fattis kyrkråtta.
I dag trollade jag fram en god middag. Det blev american pancakes.
I morgon vet jag inte vad det blir till middag. Men jag är väldigt sugen på köttgryta och ris eller stekt strömmingsflundra och hemlagad potatismos. Så vi får se vad det blir för gott.
 
På torsdag blir det ett nytt ryck i lägenheten. Då kommer vi att tömma av ganska mycket.
Nu skall jag gå och ta en skön dusch. Ha det gott alla läsare!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0