Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och det har varit en tuff dag på jobbet i dag.
När jag slutade jobbet så åkte jag till Newsec och lämnade in nycklarna från pappas lägenhet. Asså så skönt det känns. Nu är det bara soc biten kvar. När jag var färdig där så åkte jag till affären och handlade lite smågrejer.
Sen när jag stod på affären så kommunicerade jag med syrran via FB. Vi hade bestämt i går att jag skulle komma över till dom å raka mig på skallen :). Då frågade hon mig om jag ville ha något gott fika när jag kom. Hom berättade att hon skulle göra en äppelpaj med vaniljsås. Och sånt tackar inte jag nej till :).
 
När jag kom hem så började jag med middagen. Till middag blev det kyckling köttbullar med potatismos brunsås och rårörda lingon och lite grönsaker som bestod av majs och broccoli. Det var väldigt gott.
 
Efter maten så blev det lite vila på maten på sängen. Hur skönt som helst.
Sen vid sju tiden så gick jag över till Lindén och fixade håret och fikade. Kollade på köket som Christer hade fixat också. Det var jättesnyggt. Han är jätteduktig.
Äppelpajen med vanlijsåsen som Laijla hade gjort var hur god som helst. Hon vet verkligen hur man skall göra för att jag skall mysa som en kurrande kattunge :-D.
 
På lördag blir det lång promenad. Skall ut med Laijla och Christer. Sen på eftermiddagen skall vi gå ut å äta. Nya restauarang Jägaren som öppnat här på våran gata i stan skall tydligen va ett bra mathak nu. Så där tänkte vi äta middag på lördag. Det skall bli kuligt tycker jag.
 
Nu skall jag hoppa i duschen. Efter rakningen så är det små små hårstrån som killar och kliar på kroppen.
Men fan så skönt det är att bara ha 2 millimeter hår kvar. Ser ut som en riktig nasse :))
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0