Söndag.

Hej Raffe.
Idag är det söndag och jag började dagen med en underbar sovmorgon. Jag kom inte isäng förän efter ett i natt. Jag låg och kollade på filmerna vi hade hyrt.
Dom var jättebra. Så det var en givande kväll.

När jag vaknade i morse så började dagen med lite gott kaffe. Efter det har jag inte tagit det lungt alls.
Bella och jag har rensat bort alla julgrejer. Jag har tvättat, bytit gardiner, städat och sen var jag iväg till garaget och städade där med.
Sen var det affären som gällde. Och efter det hem å laga mat.
Det här med att helga vilodagen. Vad är det för något.
Nu ikväll skall jag bara slappa. Skall kolla på en Johan Falk film innan jag kryper i säng.

Från och med morgon blir det ett uppehåll i mitt ofentligt bloggande här.
Jag skall fortsätta skriva men jag skall lösenordsskydda bloggen ett tag framöver. Känner för det bara!
Ha det gott alla!
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0