Söndag morgon.

Hej Raffe.
Det blev en tidig söndag morgon. Heidi skulle upp tidigt för att Naomi skulle till simskolan kl 09.00. Så i dag blidde det inte någon sovmorgon. Men vad gör det. Nu får jag ut mer av söndagen när jag inte sover bort halva dagen.
 
I går var det väldans trevligt. I går på tidiga eftermiddagen gick vi upp till Jocke (lillebror). Han fylde 18 år och det var lite kalas med mat å fika. Sen efter kalaset så blev det middags tid och jag bjöd på lite mat. sen blev det lite fik och dom gick inte hem föränpå kvällskvisten. Så lördagen var riktigt lyckad.
 
I dag skall Håkan och jag åka upp till roslagen. Vi skall hämta han saker hos sitt ex. Bortsätt från hans ex så skall det bli roligt att ta en lång biltur i dag.
 
I morgon är det jobb igen. Containrarna som skulle kommit förra veckan kommer troligtvis nästa vecka och det ser ut att det kan bli övertid. Jag har ju inte Bella nästa vecka så jag skall nog jobba över nästa vecka så jag får lite extra klirr i plånboken.
Sen nån dag nästa vecka skall vi tömma massa skräp från pappas lägenhet. När vi har tömt det så är det inte mycket kvar. Skall bli otroligt skönt när det är klart där.
Nu skall jag slösurfa lite på nätet en stund. Ha det bäst alla.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0