Söndag kväll.

Hej Raffe.
Nu är det söndag kväll och jag är helt slut. Nästan 30 mil har jag suttit å kört. Det tar på en mer än vad man tror.
När vi kom hem från Roslagen så började jag med maten. Det blidde pasta med ost&baconsås. Det var jättegott. Jag var jättehungrig när jag kom hem.
Passade även på att fixa matmatlåda. I matlådan blev det stekt chorizo med stekt potatis och stekt ägg. Det var så att min matlåda såg godare ut än middagen.
 
Det finns en tjej som jag går och irriterar mig på. Något så grönj*vligt. Jag kan inte fatta att en människa kan vara så jävla självupptagen. Bara tänka på sig själv så att hon skall ha det så bra som möjligt. Inte tänka på omgivningen ett dugg. Det är så vidrigt att jag inte hittar några ord.
Som det känns nu så vill jag inte ha med människan att göra något mer. Det är ju tur att man inte har henne på facebook lägre, för då hade man väl skrivit saker som man får ångra.
Men nog om det...
 
I kväll blir det lugna gatan. Skall ta en dusch och sen skall jag bara ligga och slappa på soffan och kolla på tv.
Ha det bäst alla läsare!
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0