Söndag kväll.

Hej Raffe.
Vilken dag. E helt slut nu om jag skall vara ärlig.
Började dagen med en sovmorgon som jag anser vara värd. Sen bler det att röja i lägenheten.
Nu står det stort sett bara möbler kvar i lägenheten. Dom åker på torsdag då jag kommer att fixa en bil till det.
Sen är det klart i lägenheten. Sen är det en grovstädning till helgen och sen på måndag lämnar jag in nycklarna av lägenheten.
 
När vi var klara i lägenheten så tog jag med Bella på en shoppingdag i Haninge.
Det blev två par skor och massor med nya fina kläder. Måste medge att jag hatar att gå i affärer. Det är inte min grej lixom.
Ta bara det här när jag skulle köpa en ny bh till Bella. Hur sjutton skall jag veta vad hon har för storlek. Så vi fick hjälp av en tjej som jobbade där och bella fick den storlek hon behövde. Det kallar jag service.
 
För att jag skulle stå ut i dag i dessa klädesaffärer så varvade jag affärer som intresserar mig också så som Clas Olsson, Teknikmagasinet, Kjel & Company. Det gick ganska bra då. Annars hade jag nog klängt på väggarna :).
Sen avslutade vi våran shoppingdag med McDonalds. Så Bellas sa det när vi var på väg hem. "Tack pappa för alla kläder. Jag känner mig överväldigad".
Klart hon skall ha ny kläder. En prinessa skall ju inte gå i för små kläder eller trasiga kläder och skor.
Så den här dagen har varit helt underbart.
 
Men innan jag trod till pappas lägenhet så betalade jag räkningar. Asså så skönt det känns efteråt. Jag dödade ett par skulder jag hade. Så nästa månad kommer jag att få mer pengar över vilket känns jättebra.
Nu bler det bara slappa för resten av kvällen. Skall ta en dusch och sen bara ligga på soffan och gäsa :).
 
Ha det gott alla läsare!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0