Sjukskriven

Hej Raffe.
I dag är det onsdag och jag känner att jag inte mår bra psykiskt.
I morse ringde jag jobbet å sjukskrev mig några dagar. Jag känner att jag inte pallar att jobba nu. Jag är groggy, yr i huvudet och trött å så.
 
Bitarna börjar falla på plats i allafall. Laijla följde med mig i dag till Haninge. Vi besökte soc och gav de sista pappren till dom så de kan fullborda en dödsboanmälan. Efter det så gick vi till bankerna och fixade lite grejer. Bland annat sa upp ett av pappas konton. Sen var vi i väg till St.Eskils kyrka och kollade upp där vi skall ha kyrk kaffet efter begravningen. Å efter det åkte vi i väg till affären och köpte in det vi skall ha på kyrk kaffet.
 
I går träffade jag Ulf på begravningsbyrån. Jag mötte upp honom i enskede och överlämnade en kostym som pappa ville ha på sig på begravningen. Det är skönt när pusselbitarna börjar komma på plats.
 
Nu känner jag mig väldigt risig så jag tänkte inte skriva mer här nu i dag, föutom att jag älskar syrran. Jag vet inte vad jag skulle ha tagit mig till utan henne. Hon och Christer är guld värda.
En dag skall jag visa min tacksamhet för dom. Jag vet inte hur jag skall göra. Men på något sätt skall jag det.
Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0