Onsdag (Lillördag igen)

Hej Raffe.
E ett par dagar sen jag har skrivit. Men jag har lixom inte haft tid.
Min underbara älskling har varit här hos mig, och sen har jag jobbat och fixat i lägenheten.
I morgon är det slutspurten av lägenheten. Jag har hyrt en lastbil nu och i morgon bärjar vi i väg med Allt.
Och jag är närvös för att något skall gå galet. Håkan skall ha möbler och dom skall köras till Jennys källare. Det är där jag är orolig att det inte kommer att klaffa. Sen är Håkan uppe i Herräng och skall ta sig ner hit i morrn på dan och packa sitt porslin som vi har lagt undan till han, Samt att han måste fixa nyckeln till Jennys föråd.
Han måste vara klar med Allt till  kl 17 i morgon eftermiddag.
Det finns ingen dispans för fem öre den här gången. Jag kommer att vara iskall och göra som så att är det inte packat och nyckel fixad så kommer jag att köra Allt till återvinningen i Jordbro. Sen får han bli lack på mig om det är så. Men jag har en "Dead line". Och jag har inte råd att leka med den.
Det var lite kortfattat om morgondagen.
 
Min arbetsdag har varit löjligt lugn i dag. Det var tvärtråkigt å jobba. Det var så jag fick åka och leta jobb på eftermiddagen. Klockan gick så jävla sakta att man höll på att krevera.
 
När jag kom hem från jobbet så var jag hungrig. Så det blev pasta med köttfärssås till middag.
Bella åt senare för hon var med sin kompis.
Efter maten så åkte jag upp till pappas lägenhet och skapade ne "Plan B" (Ifall det skulle skita sig totalt vilket jag känner på mig att det gör.)
Vad den "Plan B" är för något orkar jag inte skriva här.
Men när något måste klaffa till 100% så måste det finnas en "Plan B".
 
Shit vad jag saknar min finaste. Känns tomt när hon inte är här.
Ja, vad händer i kväll då? Skall nog kolla färdigt på filmen som jag och Malin kollade på igår. Sen blir det nog att försöka sova. Måste försöka komma in i någon sorts rytm att gå lägga sig tidigt.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bäst alla läsare!
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0