Onsdag (Lillördag igen)

Hej Raffe.
Vad skall man säga. En rätt stimulerande dag på jobbet..
E helt slut som människa redan och vi är bara framme vid onsdag.
Hade möte med försäkringskassan i morse angående vårdbidrag för Isabella. Vi får se om jag blir beviljad vårdbidrag. Blir kanske en glad överaskning med posten :)).
 
Det finns en låt som jag bara älskar nu. Det är "Jag Och Min Far" med Magnus Uggla. Den är så fin. jag kan lyssna på den om och om igen.
 
Skall till affären sen. E lite saker jag måste köpa hem känner jag. Bland annat kaustiksoda. Börjar bli en aningen trött på handfatet i badrummet. Så jag tror såna kemikalier kan få sprutt på avloppet.
Nu har jag inte tid att skriva mer. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0