Måndag

 
Hej Raffe.
Måndag och åter igen till kneget. I dag är jag sjukt trött så jag kommer nog sova som en klubbad oxe i natt.
När jag kom hem från jobbet så började jag med middagen. Det blir lasagne till middag.

Det var länge sen vi åt det så det skall bli jättegott.
Bellan sitter och gör läxorna. Hon är så duktig.
I kväll skall jag tvätta lite också. Det behövs verkligen. Hela tvättkorgen är full (Igen). Men det är mest sängkläder som ligger i korgen.
I går när jag var upp i pappas lägenhet så plockade jag hem mina böcker. Det är fina bokband som pryder min bokhylla nu. Jag får väl lov att bli bättre på att läsa nu.
Förutom det jag skrivit ovan så blir det en rätt lugn kväll.
 
Det finns en person som jag inte vet hur jag skall ställa mig till. Den människan ljuger och har ljugit för mig ett tag. Den tror inte jag vet något och jag har bara hållit god min. Eftersom jag inte vet hur jag skall berätta för personen hur jag vet det.
Eftersom jag vet så kanske det ända rätta är att låta människan va tror jag Jag har för mycket själv å tänka på för att orka dra igång en stor affär av det hela. Vi får se hur vi gör.
Nu skall jag fortsätta med middagen.
Hörs alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0