Måndag kväll.

Hej Raffe.
Som jag skrev till överskrifft. Det är måndag kväll och jag är helt slut som människa.
Det var jättemycket jobb i dag på jobbet. Men jag blev färdig med det jag skulle göra. Och det känns skönt.
Till middag i dag blev det makaroniröra. Det var jädrans gott.
 
Har fått ett par nya vänner på Facebook. Det är alltid trevligt med nya vänner. Men det är även många som jag funderar på att ta bort. Många som jag inte vet varför jag har dom på Facebook. Så fram över så skall jag göra operation storstädning. Har ju gjort det lite över allt tycker jag. Menar med vänner, lägenhet osv  Så då kan jag lika gärna göra det på FB också.
2013 skall bli ett bra år och då måste jag hjälpa till lite på traven att det skall bli ett bra år.
 
Jag har redan börjat planera min smester lite smått. I allafall första veckan. Första dagarna bär det av neråt i landet. Tänkte att ett besök på Ullared skulle va kul.
Tänkte hyra stuga eller bo på camping. Det får vi se då vad det är för väder. Men det skall bli buskul att åka dit i allafall. Tänkte även besöka lite andra sevärdigheter där nere. Så det får bli en vecka.
Nu har jag bara fyra veckor till att planera. Men det är gott om tid till det.
 
Nu skall jag fixa lite med andra grejer. Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0