Måndag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en stressig dag på jobbet. Efter jobbet blev det handla lite. Sen hem å laga mat. Det blev stekt fläsk med bruna bönor. Det var så jälva gott. Känns som det är 100 år sen jag käkade det.
 
Vid kvart i sju hade vi gjort upp att vi skulle träffas och fixa det sista i pappas lägenhet.
Vi blev klara. Asså. Det finns Ingen mer än Laijla och jag som kan säga hur skönt det känns nu när allt i lägenheten är färdigt. Utan Laijla hade jag inte klarat av det här. Jag står i evig tacksamhets skuld till henne.
Jag kunde inte låta bli att gråta i hennes famn i kväll och berätta hur mycket jag älskar henne och vad hon betyder för mig som syrra.
Håkan fick sina möbler nu också och han blev glad. Han förvarar dom i Jennys källare i väntan på att få egen lägenhet.
 
När vi kom hem från pappas lägenhet vid tio tiden så var jag skitatrött. Jag hoppade in i duschen med en gång och nu känner jag mig ren å fräch igen.
I morgon lär jag ha sjuk träningsvärk. Men det är tur att jag har truckvecka den här veckan med så jag inte behöver gå må dåligt på jobbet.
I morgon skall jag lämna in nycklarna till Newsec under dagen. Sen är det bara Soc biten kvar för dödsboänmälan.
Det kommer bli skönt.
 
På lördag är jag barnfri. Och jag funderar på att gå ut på krogen. Nya Jägarn har öppnat och det lär vara bra där. så vi får se hur jag känner mig till helgen. Det är ju som sagt ett bra tag till dess.
Nu skall jag ta en röka. Sen borsta bissingarna och nanna.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0