Lördag kväll.

Hej Raffe.
Började dagen med en välförtjänt sovmorgon. Gick upp strax efter elva i förmiddags.
Värsta med såna sköna sovmornar är att man sover bort hela dagen. Men min kropp skriker efter sömn nu och det skall den få.
Jag skall strax gå och lägga mig. Har precis duschat och konvercerat med min underbaraste.
När jag skrivit färdigt så skall jag bädda nya sängkläder i min säng så jag kommer sova bättre än bäst!
Tror det inte finns något skönare än att hoppa ner i en nybäddad säng. Inte ens sex är skönare! :)
 
När jag vaknat till så skulle vi fixa i pappas lägenhet. Men det var bara jag som var aktiv tydligen.
Syrran tyckte det var för kallt. Min ena lillebror låg i sängen fortfarande och var ordentligt bakis. Min andra lillebror svarade inte alls på smset och min storebror är fortfarande i Roslagen. Där sitter jag å väntar på en stol i pappas lägenhet. Men ingen dyker upp. Jag och Laijla kom överens om att vi skall fixa lite i morgon i lägenheten.
 
Så jag åkte hem med ett par tavlor och sen hämtade matnotan. och sedan begav mig till affären.
Jag åkte till Lidl, Willys, Elgiganten och Rusta. Det var en trevlig shoppingtur i dag.
Men nu har jag mat i skåpet för flera veckor och lite till. Det känns skönt.
 
I morgon skulle Bellan komma till mig och när vi har fixat i pappas lägenhet så skall Bellan och jag åka och köpa nya kläder och nya skor.
Jag tänkte göra det i dag. Men det är så svårt att köpa till henne. För köper jag fel så sätter hon inte på sig kläderna. Därför får hon va med och välja.
Så den här månaden med kläder och skor och mat så prickar jag en prislapp på 4000 kr.
Det är en rätt okej prislapp med tanke på vad jag har fått och får för pengarna.
Jag skall också kolla efter ett par andra dojor så slipper jag springa omkring i mina sommar dojor.
 
Men nu skall jag bädda sängen. Skriver mer i morgon.
God natt alla läsare!
ZZzzzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0