Lill lördag.

Hej Raffe.
Kom hem från jobbet för en stind sen. Genomfrussen är jag. Har suttit på trucken i dag och det var fan kallt.
När jag kom hem så skickade jag in maten direkt i ugnen. Det blev inte det var jag sugen på i går. Det blir pytt i panna med rödbetor i dag till middag.
När Bella städade sitt rum i går så blidde det mer smuttstvätt så det blir tvättarkväll i kväll igen. Sen efter maten tänkte jag ta ett varv med snabeldraken (dammsugaren). Det är behöligt. Sen blir det nog bara att softa för resten.
 
I morgon kommer Håkan hit och skall bo här en tid. Känns skönt att få ett litet tillskott i kassan.
Nu skall jag kolla om maten är färdig i ugenen.
Hörs alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0