Lill lördag igen

Hej Raffe.
Det är lillördag igen. Det är helt sjukt vad tiden går fort.
Jag är helt förstörd i fötterna känns det som. Jag måste unna fötterna en timme i kväll med fotbad och filning. Asså, jag har så ont att jag vet inte vilken fot jag skall stå på när jag har ont i fötterna på eftermiddagen. Så i kväll skall jag skämma bort fossingarna.
 
Jag hade planerat att äta stekt srömmingsflundra till middag med hemgjord potatismos. Men det blir inte så i dag. För det första är jag inte sugen på det i dag. Sen för det andra är det så mycket fisk om jag tinar upp att jag inte orkar äta det själv. Så till middag i dag blir det ugnstekt kycklingklubba med pommes. Det är ju ändå lillördag och då passar ju kyckling bra.
 
Jag hade lovat min lilla tiger lite godis nu när jag fick lön, så han fick en påse med något som såg ut som kuddar och dom var fyllda med något. Asså han älskade dom :-)
Jag tyckte han sa "Du är världens bästa husse" *ler*
 
I veckan eller till helgen så skall jag plocka bort alla julsaker. Det är väl dags för julen att dansa ut för min del också. Jag längtar något så fruktansvärt till våren. Att bara åka ut med båten och koppla av. Typ ta med sig grillen och lite gott att grilla, lite fiskgrejer och bara sätta sig någon stans på sjön å bara va.
Men kollar man ut så kan man tro att snön kommer att ligga till midsommar.
 
I morgon vet jag inte om jag orkar skriva här. I morgon lär jag vara duktigt trött., För att vi skall tömma möbler ifrån pappas lägenhet i morrn. Och sen skall vi packa Håkans saker. Så somnar jag inte stående så kommer jag att somna i fallet när jag kommer hem.
 
Nu  är det dags att pyssla om hemet lite innan jag softar.
Ha det alla läsare!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0