Äntligen Fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Den satt långt inne. Men nu är vi äntligen där.
Det blir en lugn kväll och helg förutom att jag skall fixa med lägenheten lite.
Funderar på att åka in till Haninge i morgon eftermiddag. Tänkte handla lite. Men det är inget som är spikat. Vi får se hur jag känner mig i morrn. Skulle behöva handla lite kläder och ett par schyssta dojor till bella så inte hon går och blir kall.
 
När jag jag kom hem från jobbet så åkte jag och handlade lite gottis till kvällen. Sen var det bara att ta tjuren vid hornen typ. Asså ta hand om hemmet. Nu håller jag på att tvätta en massa. Blir väl klar sent i kväll någon gång.
 
Till middag i kväll blir det rester. Jag gjorde en jättegod potatisgratäng till middag i går och så hade jag kött till. Så det blir det idag fast med kycklingkorv till.
Efter maten skall jag åka till filmkedjan och hyra ett gäng filmer som man kan koppla av till.
 
I går spikade jag med en kompis att jag skall gå handledarkurs och övningsköra med min kompis.
Så den 17/2 skall vi gå på en liten kurs. Det skall bli ganska intressant.
 
Jag tänker allt för ofta på pappa känns det som. Kanske skall gå och prata av mig hos någon. Jag har en grej jag vill lägga ut här på bloggen.
 
 
 
Nu skall jag fortsätta att städa lite så det ser trivsamt ut här hemma.
Ha det bra alla läsare och ha en trevlig helg.
Bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0