1:a januari.

Hej Raffe.
Bra början på det här året. Har kopplat av i dag till största delen.
Jag vaknade runt 11 och satt mig och slappade vid datorn.
Sen har jag varit ner till båtklubben med laijla och Christer. Vi skottade undan all tung blötsnö på bryggan.
Sen var Bella och jag hem till syrran och Christer på middag. Vi fick kalkon med potatis och sås. Det var smarrigt som sjutton.
Nu till kvällen blev det lite dataspel fram till 21. Sen film.
Finns en grej jag väntade på dag. Men men.
Men eftersom det uteblev så är ju det bevis nog för att det inte är intressant längre. Det vi pratade om var bara snack. Precis som jag trodde.
Jag har det lika bra ändå.
Nu skall jag fortsätta se på film.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0