Torsdag kväll.

Hej Raffe.
Torsdagkväll och feber har jag. Jag har petat i mig ett par alvedon så den ger med sig snart.
Har precis betalat räkningar och vad skönt det känns nu när man betalat in dom.
Helt underbart nu när man har pengar kvar efter räkningarna.
 
Här om eftermiddgen så skickade jag iväg ett sms till en och får bara ett ok tillbaka. Inget argumenterande för fem öre. Man blir ju inte förvånad. Men det skriver jag mer om min andra blogg. För här bör det inte stå. Det är för privat.
 
Jag blir hemma från jobbet i morgon också eftersom jag hra feber. Hoppas den ger med sig snart. Det är skitjobbigt att ha feber. Ger den med sig till i morrn så skall jag tvätta lite i morgon och städa lite.
Annars blir det bara lugna gatan.
En snöboll skall jag dricka till kvällen i morgon. Det har blivit min favorit drink :-P
Det är Laijlas fel att jag börjat gilla den :)).
 
Nu skall jag gå och ta en dusch och sen lägga mig i soffan under täcket och kolla på en film.
Ha det gott
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0