Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och en rätt bra dag. Eller man kanske skall säga Skitbra dag.
I dag fick jag in mitt lån på kontot. Nu väntar jag på att betala av mina krediter.
Jobbet har varit si så där. Men nu glömmer vi jobbet. Dagens jobb är historia :-).
 
Jag slutade tidigare i dag för att jag hade bestämt tid med Carin på Kommunen.
Vi skulle styra ihop de sista pappren till dödsboanmälan. Så nu är det klart. Nu väntar jag bara på att den skall bli klar så kan vi hämta ut pengarna på pappas konto och sen döda kontot.
 
När jag kom hem så följde syrran med mig hem och vi fikade och fixade iordning betalorden. Så nu kommer begravningen bli betald också. Asså. Nu är det inte många pusslbitar kvar för en pusslet är färdigt.
 
Till middag i dag blev det rotmos och korv. Det var gottis det :).
I morgon har jag inte en blekaste om vad det blir för mat än. Jag har inte kommit så långt i planeringen än.
 
I kväll har jag kollat på yttligare en Johan Falk film. Den hette "Kodnamn lisa". Dem var jättebra.
Nu skall jag snart hoppa in i en dusch. Känns som jag har massor av jobbet damm kvar i kläderna.
Så vi höres!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0