Tisdag.

Hej Raffe. I dag har det varit en rätt så stressig dag på jobbet. Plus att jag var till tandläkaren i dag.
Appropå tandläkaren. Jag gick igenom besiktningen utan anmärkning. Det känns skönt. Nu är det ett år till nästa undersökning.
När jag kom hem från jobbet så började jag med maten med en gång. Till middag blir det korvsoppa. Brukar även kalla det för korvgryta. Det är så gott.
I dag blev jag singel. Varför går jag inte in på här. Men det är som det är.
I morgon är vi framme vid lillördag igen. Asså tiden går så sjukt fort.
Till helgen så har Bellan och jag pratat om att gå på bio. Det var så länge sen bella var på bio. Så jag tänkte unna henne det. Och mig med för den delen. Det kan bli kul.
 
Nu skall jag fixtra lite här hemma.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0