Söndag natt.

Hej Raffe.
I dag har det varit en slappardag. Det blidde inget stan i dag. Varken Bella och jag orkade. Så vi var hemma och tog det lungt.
 
Till middag i dag blev det riktig svensk husmanskost. Det blidde kokt korv med pepparotsås och kokt potatis och grönsaker. Det var väldans gott.
I morgon skulle jag gå till tandläkaren också men det blir inte av. En vecka förelöning är inget bra tillfälle. Så jag skall ringa och skjuta på den tiden en vecka.
Få se vilken dag jag skall upp till kommunen också. Jag skall ringa dom i morrn och stämma en träff med dom så dödsboanmälan blir klar.
Sen måste jag höra av mig till GE. Jag skall ju betala in alla mina skulder där så jag måste be dom dra från autogirot den sista. Det är mycket jag skall ta tag i morgon så det blir nog att jag får skriva en kom i håg lapp.
 
Nu skall jag borsta bissingarna och sen sova.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0