Söndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Vilken underbar dag. Jag tog en lagom promenad i dag på 5 km. Det var verkligen skönt.
Man kände hur solen vämde i ansiktet när man var ute och gick.
Jag tog några foton längs promenaden.
Jag gick upp till Jordbro gravfällt.
Det var många som var ute å gick i dag. Men jag tog inget kort på dem.
I dag när jag kände solen värma så var det något i kroppen som vaknade till.
Jag kände mig så glad.
Allt börjar ordna upp sig känns det som.
Det är bara kärlekslivet som är käpprätt å helvetet. Men jag har gjort mitt val och får också leva därefter..
Det tar ett tag å sätta sig in i singel rollen.
-Tänk om man bara kunde få vrida tillbaka klockan till den dagen jag och Malin träffades för första dagen. Och sen låta den underbara tiden få va för evigt.
Men snacka om önskedröm..
 
I dag blir det fisk till middag. Jag har köpt lax. Jag skall lägga den på en ugnsfast form och sen tömma över färdig sås
Skjutsa in den i ugenen tills den blir färdig. Och till det skall vi ha kokt potatis och kokt brysselkål till.
Till middag skall vi kolla på den här filmen "Men in Black 3". Ettan och tvåan har jag sett. Men inte trean. Så det skall bli kuligt å se.
 
Nu skall jag börja med maten. Så skriver kanske en tredje gång sen. Annars skriver jag i morrn om jag får lust.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0