Onsdag.

 
Hej Raffe.
Onsdag igen och jag känner mig hängig i dag. Lite ont i halsen. Men jag känner mig glad.
Jag njuter av min nyinköpta tv och igår fick jag mitt lån beviljat på 133000.
Nu skall jag göra mig kvitt ett par krediter och ett lån. så har jag bara en utgift av dom tre.
Det betyder att jag kommer att ha mer pengar kvar i slutet av månaden.
Enligt mina och bankens beräkningar så spar jag in 38000 på ett år. Då kan man tänka själv hur mycket jag har haft i räkningar förut.
Jag fick hem brevet ifrån banken i dag som jag har undertecknat och skall skicka iväg det i morgonbitti.
Så någon gång under nästa vecka så kommer jag att ha mina pengar på kontot.
Allt känns så underbart på den ekonomiska biten.
 
Igår var vi i väg Bellan och jag till port 73. Vi var och lämnadeigen Bellas stövlar som jag köpte för ett par veckor sedan. Vi hittade ett par andra skor som vi köpte istället. och vi fick pengar tillbaka. Bellan och jag var lite trötta så ingen av oss orkade åka hem å fixa mat så vi åkte till kina restauarangen i VH och åt där. Vi träffade även robert och hans kompis där.
 
Till middag i dag blev det kokt kyckling med ris och currysås. Det var stengott.
 
Vi skulle ha åkt till återvinningen i dag med lite skräp. Men varken jag eller bellan ocksade göra det. Så det får bli någon annan dag.
Nu skall jag hoppa i duschen. Kanske man blir en ny människa då. Vem vet.
Ha det. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0