Natten till söndag.

Hej Raffe.
Kan inte sova. Jag finner ingen ro i kroppen. Jag vet inte vad det är för fel.
I morse var jag upp till SRV 2 gånger med skräp. Så skönt det känns att man gjort det.
Sen på eftermiddagen så var Patrik här. Jag själpte honom att ta bort en trojansk häst ur datorn som han flickvän hade fått. Han åkte hem vid sex.
Sen var det dags för middag. Vi åt wok i dag till middag. Det var jättegott. 
I kväll så kollade Bellan och jag på Schlager tv. Jag tyckte rätt låt gick vidare. Jag gillade verkligen Sean Banans låt :)
 
I morgon skall Bellan och jag åka in till stan. Vi skall gå på Akvariet som ligger på Djurgården. Vi har planerat att ha med oss matsäck så blir det inte så dyrt. Men både hon och jag känner att vi måste hitta på något kuligt.
Nu skall jag försöka ta ett par atarax och försöka sova.
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0