Måndag.

Hej Raffe.
En jobbig start på den här veckan. Känner mig mörbultad som en köttbit.
Men i morgon blir det en kort dag på jobbet. Jag skall gå tidigare från jobbet för att jag har bokat ett möte med kommunen för att lämna in de sista pappren så att dödsboanmälan kan göras. Jag skall vara där kl 15 i morgon.
Efter det så tänkte jag göra en runda till banken.
 
I kväll skall jag över till storesyrran och fika. Tänkte kila iväg om en stund. Sen när jag kommer hem så blir det en Johan Falk film som jag har tankat ner. Det är tydligen nya filmer som jag inte sett.
Det blir en rätt lugn kväll.
 
Bella gick till sin mamma i dag. Jag hatar måndagar. Det känns så tomt när hon har gått iväg till Jenny.
Men snart är det måndag igen och då kommer bellan till mig igen.
 
Till middag i dag blev det stekt fläsk karré, pommes och bea. Det var väldans gott. I morgon tänkte jag köra rotmos till middag. Det är nästan hundra år sen jag åt det känns det som.
Nu måste jag rusa.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0