Måndag.

Måndag i dag och tillbaka till jobbet.
Det har varit rätt mycket på jobbet i dag så i kväll är jag genomtrött.
 
När jag kom hem så blidde det lite middag och video. Har dammat av ett par Roland Hazzel filmer. Och det blir den tredje om en stund.
Jag var upp och handlade mellan filmerna och passade på att köpa semla. Asså. Säger bara en sak. Fan vad gott det är! :)
 
I veckan skall jag försöka få tid till att åka och avsluta pappas konto på Nordéa. Jag hååller på att sammla in fullmakt för mina syskon för att fixa till kontot. Så eventuellt onsdag skall jag till banken och påbörja den processen.
 
Bella gick till sin mamma i morse så nu i kväll e jag alldeles själv. Det känns ganska ensamt efter när man har varit en hel vecka med Bellan. Jag saknar henne redan.
Den här veckan har hon hon sportlov. Hon skulle hälsa på sin mormor i veckan. Hoppas hon får kuligt.
 
Nu skall jag gå och ta en alvedon för jag har lite huvudvärk. Sen är den en ny film som gäller.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0