Lördag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och jag började dagen med en välförtjänt sovmorgon.
Bella var på disco i går. Jag mötte upp henne efter jobbet och gav henne en slant så hon kunde ha kul i går.
Hon berättade nu på morgonen att hon hade kul igår.
I dag skall Bellan åka till Norrtälje. Hon skall hälsa på sin mormor.
 
I dag skall jag åka på en shopingrunda. Skall kolla på dator till Bella.
I dag är det melodifestival också. Skall vara med Lindén och äta och dricka lite gott.
Det skall bli intressant å se vilka bidrag det blir i kväll.
 
Nu skall jag ta ett varv med dammsugarn så det blir fint på golvet. Tvätten avklarade jag i går när jag kom hem från jobbet. Det blidde tre maskiner.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0