Lördag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och jag känner mig piggare. Känns skönt. Har sovit hur länge som helst och fått ont i ryggen. Men bättre det än att va febrig och må som en utskitet äpple.
 
Vaknade i dag vid halv elva, och hade fått energi och kände att jag jag måste gå på en loppisrunda i dag. Så det blir en loppisrunda i dag och sen blir det Haninge Centrum. Tänkte kolla efter ett nytt spel till datorn.
 
I kväll är det melodifestivaldags igen. Tänkte äta något gott till tvn i kväll.
Skulle vara maffigt att ha biljetter till biljetter till eurovision song contest 2013 final. Men om man skall ha bra platser så kostar det multum. Vi får se om jag kostar på det. Bellan och jag är bra sugna på att åka ner till Malmö och kolla på eurovision song contest.

Nu skall jag klä på mig och gå iväg på loppisrundan.
Kan ju va i dag jag hittar det stora fyndet.
Jag skulle behöva en liten liten hylla och skriva fast på min bokhylla på sidan så jag kan få plats med min portabla hårddisk där jag har alla mina filmer.
Ha det gott alla läsare!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0