Lillördag (igen).

Hej Raffe.
Då var det dags för lillördag igen.
I dag har det varit en skitdag på jobbet. Jag var Så nära på att gå hem.
Men nu är jag väl hemma och skönt är det.
I dag skall jag laga något med köttfärs.
Det blir nog makaroniröra med köttfärs och lök och broccolli och morötter.
Det är gott, det går enkelt och mer fritid blir det för mig  :)
 
Som ni läsare har märk så har jag tagit bort lösenordet på bloggen.
Tack till er alla som inte lämnat ut lösenordet till någon.
 
Jag ser verkligen fram emot helgen. Jag vet inte om jag är på väg att bli dålig. För min vardag är inte kul längre. Jag går som en somby om dagarna och känner mig lättretlig. Så känner jag fram tills jag kommer hem från jobbet.  För hemma kan jag koppla av.
 
Dom flesta räkningarna har dimpit ner i min brevlåda nu. Så i kväll om jag får ork så skall jag betala räkningarna. Skall bli skönt å bli av med dom för den här månaden.
 
Nu skall jag börja med maten. Sen skall jag upp till affären å handla. Måste handla något till Bellas aktivitet i morgon. I morgon skall Bella bada isvak med skolan och sen skulle dom hitta på göra något annat kul. Så det är matsäck som gäller.
Hörs alla läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0