Äntligen Fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. I dag har det varit ganska lungt på jobbet. Det var skönt som en avslutning på denna vecka.
När jag kom hem så stoppade jag in första maskinen med smuttstvätt. Och undertiden den tvättar så passade jag på att ta en varm å skön dusch. Asså det var så skönt. Det kändes nästan som man duschade av sig jobbarkostymen hehe.
 
Satt mig vid datorn efter duschen för att skriva lite blogg och skall strax gå ut på en liten promenad. Tänkte handla lite gott på vägen hem. Undra vad man skall köpa för gott till tvn ikväll.
 
Jag ser fram emot morgondagen. Laijla och jag pratade om att vi skulle gå på loppisrunda i morrn. Skulle vilja åka ner till båtplatsen i morrn också.
Sen till kvällen skall vi kolla på melodifestivalen
Och till det skall vi äta lite gott. Vi pratade om att vi skall göra paj å sallad och lite annat gottis.
 
Nä. Nu orkar jag inte skriva mer. Dags att klä på sig och ge sig ut.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0