Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Min kropp är på väg att säga upp sig. Så det är verkligen välbehövligt med helg nu.
Dagen började lungt på jobbet. Sen brakade helvetet löst på jobbet.
Men nog om jobbet nu. Det är ändå historia nu.
 
I dag till middag blir det lassagne. Bella har bestämt middag.
Bella fick jättebra betyg på sitt prov i dag och det är jag jätteglad över. Och hon blev glad och det gläder mig. Så i kväll skall vi fira med något gott till tvn för att det gick så bra för Bellan.
 
Nu i dag blir det inte så mycket att göra. Jag skall bara slappa. Det ända som måste göras är att tvätta några maskiner. Men det sköter sig nästan självt.
I morgon skall vi besöka SRV och slänga lite saker. Sen till kvällen blir det Schlager
Mer har jag inte planerat inför morgondagen.
Så nu skall jag kasta in en maskin tvätt och sen börja med maten.
Hörs gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0