Alla hjärtans dag.

Hej Raffe.
Glad alla hjärtans dag på dig.
I dag har det varit en liten slappardag nästan på jobbet. Fick tårta av företaget. Tårtan var formad som ett hjärta. Den var jättegod :)
 
När jag kom hem från jobbet så åkte jag ner till hemköp och köpte en bukett med tio rosa rosor och en chokladask.
Sen åkte jag hem och slog in asken med choklad. Sen begav jag mig till syrran. Blommorna och chokladen gav jag till min favoritsyrra. Laijla blev jätteglad. Det såg jag på henne.
 
Hade velat ha flickvännen här och köpt blommor och choklad till. Men hon ville inte komma för att hon måste jobba säger hon. Tycker det bli lite till överdrift med jobbandet. Jag minns faktiskt inte när vi sågs eller pratade i telefon. Ett sms skickade hon i morse och inget mer.
Det är som det är, och inte är mycket att göra åt.
Alla hjärtans dag är bara en gång om året och inte ens den kunde jag fira med Malin. Det är andra året som vi inte firar denna dag ihop :-( .
 
Till middag i dag blev det kyckling grillkorv och pommes med räksallad och massor med grönsaker. Det var gottis.
I morgon blir det kyckling i ugnen. Kyckling skall man ju ha på fredagar och det är fredag i morgon.
 
Bellan kom över och umgicks med lilla pappsen ett par timmar på alla hjärtans dag. Det tycker jag var fint av henne. Hon skall åka upp till mormor på lördag. Jag tänkte ge henne en slant så kan hon shopa i Norrtälje.
 
På lördag blir det loppisrunda igen för mig och Laijlas del. Tänkte kolla om man kunde hitta något fynd.
Nu orkar jag inte skriva längre. Nu kallar tv soffan på mig.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0