Tisdag.

Hej Raffe.
I dag var jag rätt sliten på jobbet. Jag jobbade över i går till åtta på kvällen.
Måste erkänna att det är jobbigt att va så länge på jobbet. Men det blir bra klirr i plånboken.
 
I dag efter jobbet hade jag och mäklaren stämt tid hemma hos mig för värdering av lägenhet.
Det gick bättre än förväntat faktiskt. Jag hade förväntat mig att lägenheten skulle bli värderad till ca åtta hundra tusen. Men den blev värderad till en miljon. Så i kväll känner jag mig glad :)
Nu skall jag höra av mig till baken som nästa skede.
 
Till middag i dag blev det kött och ris. Det var länge sen jag åt kött så det var gott som sjutton.
I morrn kanske det blir övertid på jobbet igen. Så det blir att nanna tidigt i kväll.
Ha det gott alla vänner.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0